How to start?
If you already have login and password, just LOGIN  
If you have no your login yet, just fill the subscription form online - SIGN UP  
If you still have questions, just ask us.



Search here:

WORKING HOURS

Desk: Ma - Vr 10:00U - 14:00U; Access:24/7  
 

Virtuele kantoorruimte België: FAQ

Home > Virtuele kantoorruimte België: FAQ
Wat is een Virtual Office?

De beste definitie vindt u op Wikipedia.

Wat wordt het effectieve adres van mijn bedrijf bij Office Hof?

14 Rue de Grand-Bigard, 1082 Brussels. De exacte locatie vindt u hier:Google maps.

Wat moet ik doen om de samenwerking met Office Hof te starten?

U vult gewoon de Inschrijvingsformulier in via onze website, u betaalt een factuur voor de drie eerste maanden dienst en Uw bureau is actief binnen het uur!

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Alle Office Hof diensten zijn op voorbetalling.
Ieder klant beschikt over een persoonlijke rekening waarvan alle factuuren gedebiteerd worden. Begin van elke maand wordt hiervan automatisch het bedrag van huur afgehaald, alle nevenkosten zoals reservaties van vergaderzalen, werkruimtes enz.. worden hier opgenomen op moment van online reservatie. Telefoonkosten worden automatisch live gecrediteerd.
Om alle ongemakken te vermijden kan de rekening op voorhand bevoorraad worden. De klant bepaalt zelf de bedragen en de frequentie van betalingen in functie van zijn verbruik en behoeftes. Het is dus mogelijk om maandelijks of zelfs jaarlijks de rekening te bevoorraden.
Het systeem zal dus automatisch een herinnering versturen als de balans van de rekening onvoldoende is, zeker in het einde van de maand. Wij raden dus aan de boodschappen van Office Hof aandachtig te lezen.

Hoe gebeurd de facturatie?

De facturen van de vorige maand worden automatisch opgestuurd per e-mail begin van de volgende maand (tussen de 1ste en de 3de van de maand). Bijvoorbeeld : op 2 juni zal de klant een gedetailleerde factuur ontvangen voor de maand mei, met alle omschrijvingen van transacties zoals reservaties van vergaderzalen, werkruimtes, telefoonkosten evenals alle inkomende betalingen.
Op aanvraag kunnen wij op voorhand een pro forma- factuur opsturen om de procedure van voorafbetalingen te vergemakkelijken. Het is niet mogelijk om de facturen manueel op te stellen.

Zijn er kortingen op Office Hof diensten?

Wij bieden graag een extra korting van 10% in geval van voorafbetaling voor één jaar. Gelieve de verkoopsdienst te contacteren voor meer informatie.

Welke betaalmiddelen worden er aanvaard?

Offline betalingen: per overschrijving

Online betalingen:  Visa, MasterCard, Maestro, Bancontact, PayPal

Ik wil een vergaderzaal reserveren, hoe doe ik het?

Bij de inschrijving krijgt U een klantennaam en password die u toegang geeft tot Uw persoonlijke klantenzone op onze website. Hier kunt u alle diensten en ruimtes online boeken voor het nodige tijdstip. Uw elektronische sleutel (te ontvangen bij uw eerste bezoek aan Office Hof) zal U dan automatisch toegang geven tot alle gereserveerde ruimtes. Het is dus zelfs niet nodig om u aan de receptie te melden, hoewel ons vriendelijke personeel altijd klaar staat om U verder te helpen.

Ik moet altijd telefonisch bereikbaar blijven voor mijn klanten. Is dat mogelijk?

Zeker weten.
Zelfs bij de goedkoopste formule van Virtual Office wordt er een telefoonnummer ter uw beschikking gezet. Uw klanten kunnen dus altijd bellen naar het centrale nummer +32 2 5885370 en vervolgens Uw persoonlijke extensie vormen (bv 123). U wordt dan gratis doorverbonden via VoIP of naar een andere bestaande nummer (optioneel)
Bij duurdere formules van Virtual Office of optioneel kan U genieten van een eigen lokale telefoonnummer of een nummer van een andere regio. Bovendien is het ook mogelijk om telefoonnummers van andere regio’s, EU-landen en zelfs VS te creëren!

Is het mogelijk om de VoIP-diensten te gebruiken voor uitgaande oproepen?

Natuurlijk! Kwaliteitsdiensten tegen evenwichtige prijzen blijft onze specialiteit!
Alle tarieven en details vindt U in onze prijslijst voor VoIP diensten.

Dankzij een persoonlijke IP-telefooncentrale (inbegrepen in Virtual Office Plus of op aanvraag) is het mogelijk om een ongelimiteerd aantal IP-telefoons binnen eigen netwerk van uw bedrijf te beheren. U beheert ermee ook alle inkomende oproepen (auto-secretariaat, doorverbinding oproepen, voicemail en fax doorsturen per e-mail enz.)